_kkbr ben gebelik boyunca antibiyotik kullandım canım crp ve idrarda hep enfeksiyon çıktı. Üstüne birde mantar oluyordum fitil kullandım. Oğlum gayet sağlıklı. Yine erken doğum oldu ama ilaçlarla ilgisi yok. Benim kadar kimse kullanmamıştır emin ol için rahat olsun