Aysglgnn 34+3 . Haftamdayım ama bebek iki hafta Önder gidiyor ultrasonda 37 falan gözüküyor iki saattir belime ağrı girdi ara sıra kasıklarımada sancı yapıyor aşağı doğru bi baskı var ve sürekli kasılma oluyor acaba doğum sancısı olabilir mi? bilgisi olan yardım etsin lütfen 🙏
Kuzusarmasi Aysglgnn bende de aynı sorun var canım ya hele bugün daha fazla 😔 ama bir aydır oluyo bende bel ağrısı kasığa vuruyo kasılma of bi an korku sarıyo beni 😀 ama doktor normal dedi herhangi bişey yok
Aysglgnn Kuzusarmasi bana da normal dedi günde 6 kere kasılma olması normalmiş ama benim artık sancılı bi şekilde olmaya başladı erken doğum olur diye korkuyorum