Oglusumubeklerkenben allah yardimciniz olsun insallah saglicakla kucaginiza alirsiniz bebegibjzi=)
Oncelikle bizde hep normal olsun istedik ama olmayinca olmuyor ne yazik ki kismet 😌
Sezeryandan kormayin kendinizi kasnadiginiz surece hersey 20 dakika icerisinde olup bitiyor 🤗
Ben aksam 7 gibi ameliyathaneye indirildm 7.26da bebegim dogdu.yine gece 12 gibi hemsire geldi beni yurutmek istedi daha tam acilmadigi icin ayaklarim yuruyemedm zaten nor.alo 2 gibi yurumekmis yani 7 saat sonra.
Gece 1 gibi tekrar geldi ve ayaga kalktim wc ye filan gittik birlikte🤗
Daha sonrada ne kadar yururseniz o kadar cabuk atlatiyorsunuz ben nerdeyse hic yatmadm suan 8 gunlk olduk ve eve geldgmizde bile ole yatak dosek yatmadim🤗
Korkmayin yuruyun bol su icin 🤗
Agrilar icinde doktor agri kesici veriyor zaten ama 2 gun agridi ole. Sonrasinda minoset verdi minoset hafif bi agri kesici yani cok agrimiyor merak etmeyin =)
Insallah saglicakla alirsiniz bebeginizi kucaginiza 🐣