realist3560 Moralinizi bozmayın bende cok bozdum agladım ağladıkca lekem daha cok geldi suan yukarı cıktı mı bilmiyorum ara ara lekem yine oluyor ama az içimiz ne kadar rahat olursa o kadar iyi sürekli dua ve tevekkül içerisindeyim