Duygu85 canım birebir ben yaşadım adete 2 gün vardı bebek cok istediğim için erken test yaparım ve 47 cıktı beta sonra adet günü bildiğin adet oldum 3 gün yoğun ped kullandım dedım herhalde kimyasal, tabıkı 3 doktora gittim üçü de yok bebek olmaz bu kadar kanama ile deyip bütün hevesimi kırıp eve gönderdıler ve yine takıp edilecek 2 gunde bir kan ver dediler verdım 1385 cıktı ve adetım bittikten sonra gidip keseyı gördük su an 7 haftalık aynı adet gunumde yine kan geldı gittim doktora iğne yaptılar kesildi kanama nasıp olursa ikiz hamileyım