Drrr Merhaba arkadaşlar,geçenlerde de bi post açmıştım.Burada skaliozu olup normal doğum yapanlar varmı aranızda? Rica ederim eger varsa,bilgilendirsin
Burjucan Drrr canım benim var da daha doğum yapmadım doktora sordum engel değil dedi ama benimkinin derecesi çok yüksek değil öyle dışardan falan belli olmuyor
Yom Drrr ben yaptım cnm iki kez normal doğum yaptım şimdi nasipse üçüncüyüde normal yapıcam inş doktora danıştım normal doğumun bi sıkıntısı olmaz dedi 35 yaşından önce ama 35 sonrası hamilelikte önermiyoruz dedi
Kbryldrmr Drrr kardeşim 2 yıl önce oldu skolyoz amikyatı 28 tane pilatini var ve doktoru normal doğuma engel olmadığını söyledi
Drrr Yom bende derecesi 57di.ben yapa bilirmiyim acaba?doktor bana söyledi ki önemlisi ginikolojiyle danışmak .nasıl doğum aparmasından asılı.sizde derece kaçdı?
Kbryldrmr Drrr kardeşim daha yapmadı doğum amilyatlılarda normal doğum sıkıntı olmuyor ama amilyat olmadıysaniz evet riskli hatta belden uyuşturma bile yapmayı tercih etmiylar kemik ve sinirler yamuk olduğu için tam denk getiremeyebilirler o yüzden komple bayıltıyolar
Drrr Yom doktor bana riskli dedi,bu yüzden bi türlü karar veremiyorum normalmı olsam sezeryanmı.Eşim normal istiyor ama doktor da riskli söyledi.Ben de düşünmekten beynim şişti,ayrıca düşünüp düşünüp ağllyorum kendi kendime( depresif hal aldı anlıyacağın
Yom Drrr çok haklısın cnm can sıkıcı bir durum gerçekten başka doktorlarında fikrini al bence baktın onlarda riskli dio hayırlısı buymuş diyip sezeryan olırsun senin sağlığında çok önemli
Drrr Yom Allah büyüktür,hepimize sağsalim çoçuğumuzu kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah .Sana da teşekkür ederim canım😙😙