HalisEbruoban Kizimveoglumm hmm ilk haftalarda benım doktorumda soylemıyodu ama 22 sonra soylemeye basladı doktor cok onemlı ıçın rahat olması lazım guvenmen lazım degıstır doktorunu daha cok zamanın var
Ayselcnt benim de ilk doktorum öyleydi.. böyle bir gıcık iticiydi.. 😠 sonra değiştirdim.. Şimdi memnunum.. 😊doktor gerçekten önemli.. geleli ilk gebelikte..tecrübesiz ve heyecanlı oluyorsun.. doktorun konuşkan ve anlayışlı olması çok önemli..
yagmurpelit Kizimveoglumm ayni davranislari bnde gordum ilgisiz bence bnde doktor degistirecegim ben mi soracgim herseuo doktora hic icimi rahatlatmadi yani
yagmurpelit Nurerdgn neden soylemiyorlar anlamiyorum bnde 14 haftaligim illaki bu cocugun grmai var🙂 soruyorum suan yok diyir netten arastirdim olmasi gerekiyir yani insanin icinde korku bırakıyorlar
Nurerdgn yagmurpelit valla canim ben sordum sordugum halde cevap vermedi bide bana 'sen bisey sorma sıkıntılı bisey olursa ben derim' diyo yani onu diyene kadar kilosu su boyu su iyi guzel de gec zor mu ya... sanki konusurken mazot yakiyolar anlamiyorum
Ayem Bahar3434 evet gidiliyor ben ilk zamanlar da ayda bir gidiyordum artk son zamanlarm oldugu icin doktorum her hafta gel diyor haftada bir giidyorum artk
TugbaLafci Kizimveoglumm ilgisiz canım İnan bana Güler yüzlü bi doktora gittiğin zaman daha iyi anlayacaksın biz doktorumla tosbak bebek diye seviyoruz bana kolunu bacağını hepsini gösteriyor bak nasılsa mutlu annesi diye hareketlerini gösteriyo 👶🏻😍😍😂😂
Merve5575 İlgisiz bence de benim doktor ultrasonda kendini kaybediyor ekranı falan seviyor 🤣🤣 herşeyini de ben sormadan söylüyor