Gmzozdn canım blogda bir yazı var bana çok yardımcı olmuştu beslenmeyle ilgili bir göz at istersen.. ben aşırı şiddetli geçirdim 5. Haftadan sonra çok şükür 15 de kesildi seni o yüzden çok iyi anlıyorum .. ben kelolks yiyodum sabahları ekmek bile atamıyodum ağzıma:(
Yoğurtlu şeyler yemeye çalıştım mideme iyi geliyodu yoğurt .. biraz sana bağlı ben herşeyden tiksiniyodm ..