Husumsu Merhaba, şekeri diyetle düzelmeyenler insüline başladınız mı ve bebeklerinizin gelişimi nasıl? Yarımdımcı olursanız sevinirim
Sebahat44 Husumsu kızlar Ben 24 haftalık gebeyim bunhaftaya kadar hiç bi şikayetim yoktu hatta pazartesi kontrolüm vardı doktorumda ilk gebeligim kilom ve yaşım dogrultusunda bi sakınca görmeyip şeker testi yaptırmadı ama 3 gündür ensemden başıma dogrunbimagrı var , çok fazla lavaboya çıkıyorum halsizlik ve uykusuzluk var internetten baktıgımda şeker olabilecegi yazoyodu sizin şikayetleriniz neydi acaba 50 kiloyum şuan tatlı hiç yemiyorum ama ekmek çok fazla tüketiyorum
eymeninannesii Husumsu canim bende seker hastasiyim ve gebelikte yukseldi sekerim 5 haftalikken insuline basladim suan 30+2 haftalik hamileyim cok sukur bebegimin sagligi iyi gidiyo hemen baslanmasi gerekiyosa ihmal etmeyin lutfen🤲
Gulselcin Husumsu benimde şekerim düşmüyor açlık 100 110 arası İlk gebelikte de şekerim vardı. 10. Haftada bebek 1 hafta önde olunca direk takibe başladık 1 haftadır takip ediyorum ama düşmüyor malesef
Gebeyimm Husumsu benimde düzelmedi diyetle olmayınca insüline başladım ve bebeğim gelişiminde sorun yok dedi doktorlar kısmetse cuma doğum inşallah 38+3 olduk
HafizeAysegul Merhaba ben tip 2 diyabetim en başından beri insülin kullanıyorum. Diyet ve insüline uyduğunuz sürece korkulacak bişey yok. Dün kontrole gittim 25 hafta ile uyumlu çıktı. Bebeğimin gelişimi çok iyi. Gecikmeden insülin kullanmanız gerekiyorsa başlayın yüksek şeker bebek için çok zararlı
Husumsu HafizeAysegul benim bir hafta diyetle düzelecek mi diye deneme sürem var, ama düzelmiyor sabah açlıklarım hep 100-110 arası, ben diyetime uyarım ilacımı da kullanırım ama bebeğimin gelişimi ileri değil tam tersi geri kalırsa diye korkuyorum çünkü açım resmen
Merveberre HafizeAysegul canım bende tip 2 diyabetliyim reaktif hipoglisemim var diyet yapıyorum sadece dengeliyorum sen niye insilün başladın benim diyetisyenim diyet uygularsan insilüne gerek kalmaz demişti kafam karıştı şimdi
Zehra66 Kızlar bende 33 haftalığım şeker yüklemesi yaptırmadım pişmanım geçen sağlık ocağında açlık kan şekerim 140 çıktı iki gündür kendi çağımda diyet yapıyorum salı açlık kan şekerimi de ölçeceğim bebeğime üç hafta önden gidiyor
eymeninannesii Zehra66 keske yaptirsaydiniz aclik cok yuksek canim yaa dusmesse bence gidin endokrine
HafizeAysegul Genelde isler hastası annelerin bebekleri iti doğar. Merak etmeyin diyetiniz bebeğiniz için uygun düzenlenmiştir. İnsallah herşey yolunda gider siz sağlıklı olursanız bebeğinizde sağlıklı olur. Bir önemli konuda bol su için hem şeker düzenlemesi için hem bebeğiniz için.
Husumsu Sebahat44 canım öncelikle pek bir belirti olmuyor, ikincisi yaşa kiloya bakmıyo şeker ilk gebrliğimde 24 yaşında ve 50 kiloydum yüklemede ortaya çıktı, diyetle kontrol altına alındı, şimdi ikinci gebelik ve yaşım 32 hala zayıfım ama diyetle düzelmiyo.
Merveberre Sebahat44 canım kolayı var sabah aç karna şekerini ölç 105 geçmemesi lazim kahvaltıdan bir saat sonra ölç 140 asada olması lazım iki saat sonrada 120 altında olması lazım eğer yüksek çıkyorsa şekerden şüphelenirsin
HafizeAysegul Merveberre merhaba ilk hamile kaldığımda karaciğer enzimlerim çok yükseldi bundan dolayı tüm ilaçları bırakmak zorunda kaldım sonrasında endokrin uzmanım insüline başlattı
Husumsu eymeninannesii canım ne güzel az kalmış senin Allah sağlıkla kavuştursun, yok ihmal etmem doktor ne derse yaparım
Husumsu Gebeyimm Allah sağ salim kavuştursun sizi inşallah sıkıntı olmadan görebilirim o haftaları ben de
Gebeyimm Husumsu benimde düzelmedi diyetle olmayınca insüline başladım ve bebeğim gelişiminde sorun yok dedi doktorlar kısmetse cuma doğum inşallah 38+3 olduk