Haribo42 Ebruliceylan evet ya bize de 12. Haftada yüzde 90 erkek dedi sonra kız oldu:) yüzde 90 da az bi oran değil yani biz de erkek heralde düşünüyorduk kaldı ki çok fena da erkek hissediyordum 😂bir de internette erkek denirse erkektir Kıza dönme ihtimali azdır diye okumuştum tüm bu parçaları birleştirince erkek olduğunu düşünmüştük:) net bilgi ve alışveriş için detaylıyı bekledim kızımız olduğu netleşti şükür, demem o ki bu haftalar erken :)