25agustos madl41 ben önceden de öyleydim ya hiç deliksiz uyuduğumu hatırlamıyorum. Birde şartların mükemmel olması gerek benim uyumam için 😣😂 çarşaf kırışsın kalkar düzler öyle geri uyurum. Yoksa aklım takılır ona uyuyMam 😕😂
madl41 25agustos ooo şimdi keyiften uyuyamıyoruz bebiş doğsun o zaman uyumak istiycezde uyutmayacak bizi aylarca uykuya hasret kalcagız 😅
GuelGltkn 25agustos sorma gece hem acikiyorum hem lavaboya gidiyorum en az 5 kere uyaninca da geri uyumak zor oluyo 😒
GuelGltkn 25agustos 15 hftalik neden bu kadar erken basladi anlamis degilim gündüzleri normal yiyorum ama gece istahim aciliyo
Sengulkrgz 25agustos dengesizler yaaa insan hic mi dusunmez yaaa altta ustte insanlar rahatsiz olur diyeee pes yaniii