Gonl Hanımlar doğum yaptıktan ve ya sezaryan yaptıktan sonra yanınıZda eşinizin ve ya annenizin redakatçı kalmasına izin verildi mi. Bebeğiniz doğduktan sonra da ailelerinizin görmesi için odaya girilmesine izin verildi mi
Sedahatice Arkadaşım Doğum yaptı o hastanede hem annesi hem eşi kaldı başında sezeryan yaptı sabah kontroller bitikten sonra hem bebeği hem anneyi odaya alıyorlar hatta ziyaretçi bile aldılar.
Sedahatice Gonl ameliyathane tarafında ayrı odalar var orada hazırlandı annesiyle sonra annesi normal odaya geçti