snykz Arkadaşlar hamilelik öncesi midemden yıllarca tedavi oldum, hamilelik midemi çok zorluyor. İstifralar mide yanması yani reflüye de döndü. Reflüde gaviskon yada rennie bana pek yaramıyor daha çok yanmamı artırıyor mide koruyucu beni rahatlatıyordu. Mide koruyucu kullanan anne adayları isim verirseniz doktoruma diğer anneler şundan memnun diye belirticem. Doktorum istifra ve bulantılardan canım çıkarken bulantı ilacı vermedi pek ilaççı değil bir ihtimal mide koruyucu verir belki.
acelyasuss snykz benim de aynı sorun yaşıyorum reflü çok zorlar insanı bilirim hamileyim diye doktor pulcet verdi baya iyi geldi sabah aç karnına içiyorsun
Deletedmom2110 snykz bende de yıllardır reflü var zaten kullandığım bi ilacım vardı ona devam ettirdi doktorum nexıum 20 adı
snykz Saolun arkadaşlar pulcet ve panto bana iyi geliyordu ben panrefle de rahatlamıştım tabi hamilelikte hangisini verdiklerini bilemiyordum nexium da kullandım ben hepsini kullandım yıllarca hamilelikte gerçekten mide hastalığı inanılmaz zorluyor beni bu koruyucuları bi diyim bakalım çok teşekkür ederim.