Esenn1 17 haftalık hamileyim nezle oldum ve dünden beri inanılmaz bir baş ağrım var bir türlü geçmiyor parol içsem bir sakıncası olur mu?
ayseturk Esenn1 bende migren var sadece parol kullanabiliyorum. Doktorların çoğuda zaten sadece dayanılmayacak durumlarda onu öneriyor. Daha fazla şiddetlenmesindense bi tane iç atlatmaya çalış derim
Ulgu Esenn1 bende gebelikte ki her türlü ağrım için parol kullandım doktorum zorda kaldığın sürece kullanmamı söyledi bir sakıncası yok yani acil şifalar🙏