Bozonana benimde öyle ama idrar tahlilim temiz çıktı mantarım enfeksiyonum falan yok alttan batma ve yanmam oluyor bol su içiyorum acaba uykuda idrarımızı tutuyoruz diye mi oluyor acaba ? Bende folik asit kullanıyorum da onun bi yan etkisini görmedim