Ays7140 Kızlar kan aldirmaktan igne vurulmaktan bile korkan insandim normal doğum yaptım.Ebenin çok etkisi oldu beni baya gaza getirdi sagolsun .Şunu soyleyebilirim sancı çekmek gercekten zor ama bebeginiz dogdugu an o acıları siz çekmemis gibi oluyorsunuz.Ben yaptiysam kızlar inanın herkes normal doğum yapar🤗Kendinize güvenin yeter
Nurrrrr Ays7140 Maşallah , Sağlıkla huzurla büyüsün İnsallah Annesi 🤗 Rabbim Babasına Ve Annesine hayırlı bir evlat olmayı nasip etsin İnsallah❤️❤️
AygyulSina Ays7140 saglikla buyut bebegini insallah hayirli bir evlat olur 🌺 dogum hikayeni bekliyoruz
SelimsMom Hayırlı evlat olsun inşallah 💕 detayları yazar mısınız müsait olduğunuzda, önce sanciniz mi geldi suyunuz mu, dalgaları atlamak nasıldı, ne kadar sürdü, ıkınma kısmı için ne önerirsiniz 🥰