Oby canım 0-3 ay aldım ben baya kızım 3. Ayını doldurana kadar giydi mesela benim normaldi kilosu 3-6 ayda çok almıştım görümcemin bebegi çok iri dogdu o hiç giydiremedi mesela 0-3 ay olanları direk 3-6 aydan başladı giydirmeye bence hem 0-3 ay hemde 3-6 aydan bolca kıyafet al çünkü illaki giyiliyor