Nuray67 Tedirgin ilacak bsy yok en nethareketler 25 ten sonra baslior canim.. ztn 18. Haftadan snra ince damar atmalari gbi oluyor oda gunde 2 3 kez onu da anca yakalayabilirsen cnku hareket halinde filan hic anlayamayacagin kdr hafif vurur. Korkulck bsy yok bosuna telaslanip bebeginide kendinide strese sokma kuzucummmm dha cok erken en az 5 haftan var 🥰🥰🥰🥰