AAyssee Arkadaşlar p tesi doktora gidicem yine kontrole iki günde bir gidiyorum zaman dolduğu için ama bebiş gelmiyor nişan falan da yok yapmadığım kalmadi ama yok gelmiyor doktor da gelmezse suni vericez dedi kilosu 3 800 çünkü korkuyorum çok tavsiyeniz var mi sizde durumlar nedir
M3rv3 AAyssee bende aynı 40+3 hiç tık yok bende de pazartesi bende yatış yapicam Allah yardımcımız olsun
cennet_ct AAyssee ben de 39+3 her an gelebilir diyor dr ama tık yok bakalım olmazsa da zaten beklice 41i dedi dr
Seymaemre Kızlar devlete mi gidiosnz ozelemi? Bende 39dayım ama gelecek gibi gozukmuyor hareketleride cok yavas hatta yoka dusuyor bazen cok uzun saatler... 40+6 dan sonra suni weriyorlar değl mi?
AAyssee Seymaemre özele gidiyorum Ama hareketleri on taneyi gecicek diyor her gittigim de sana demedimi canim say hareketleri tatli bisi ye bak hareket ediyor mu sürekli