Merveeeduman canım çok pardon ben şimdi baktım o postu happy kids de açmışım malum doğum yapanlar hep orda anneler felan o yüzden ordan cevap alabilmişşm burda daha hamileler olduğu için cevap Alman zor olur bence oraya hesab aç ordan oku bana sormak istediğin şeyler varsa sorabilirsin ben çoğunu öğrendim çünkü 😂