burcumburcum 34 haftamdayim gecen gun kontrole gittim dr. um plesntada kirecleme var dedi sigara kullaniyomusun dedi ama ben hic sigara kullanmadim hayatimda ndn acaba basina gelen bir bilgisi olan varmi
Hamileanne burcumburcum banada demişti dün dok ama kötü bişey deil dedi sorun yokmuş sadece ilerlerse rahim yaşlanması mı ne öyle bişey oluyo o kötüymüş
Hamileanne burcumburcum hiç sigaradan falanda bahsetmedi ha bide erken doğum olabilir dedi ama zaten günümdeyim bişey olmazmış