hulyagmurat Selam kızlar ikinci hamileliğim henüz 5 haftalığız ve gebelik şekeri çıktı ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamadım korkuyorum bana bişiler yazar mısınız
flybrs hulyagmurat benim ilk hamileliğim şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıktı bu hafta tekrar yapılacak 100grlık kesinleşecek
nuran34 hulyagmurat merhaba cnm. gebelik şekerinden dolayı 5 kg bebek doğurdum. 11 gün küvözde kaldı solunum sıkıntısı çekti.ve kalp duvarı gebelik şekerinden dolayı kalın doğdu.çok şükür atlattık duvar incelmeye başladı solunumu düzeldi. bunları moralini bozmak için yazmıyorum.ben hata yaptım diyetime dikkat etmedim ve endokrin doktoruna düzenli gitmedim.insülin iğnesi kullandım ama kontrolleri aksattım dozu yükseltilmeliymiş meğer. Sana tavsiyem kesinlikle diyetisyene git ve harfiyen uygula.ayrıca endokrin doktoruna mutlaka düzenli git hiç aksatma ne derlerse yap. ben çektim sen çekme. bunları düzenli yapanlar sorun yaşamıyor inan. normal kiloda normal doğum bile yapıyorlar. Korkma sadece tedbirli ol.
hulyagmurat flybrs şeker yüklemesi değil canım o daha sonralarda oluyo benim dediğim glukoz açlık kan şekeri
hulyagmurat nuran34 bana sadece diyet yapıp bir ay boyunca açlık ve tokluk kan şekerimi ölçüp not almamı söyledi sizin kaçtı acaba benim 92 olması gereken değer 104 çıktı insülin iğnesi falan vermedi dahiliye doktoru
nuran34 hulyagmurat benimde 110 idi.ve sınırdaydı.sonra dikkatsiz davrandım canım ne istediyse yedim.gitgide yükseldi.en son insülin iğnesi kullanmama rağmen düzene girmemeye başladı. seninkide yüksek. o yüzden harfiyen diyetini uygula canım. 1 parça bile tatlı yeme beyaz ekmek pilav yeme.lütfen dikkat et.şurda 8 ay daha yemiceksin sonra serbestsin.aklına beni getir. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
hulyagmurat nuran34 Allah razı olsun canım ya unutmam bu dediklerini diyet listem var elimden geldiğince uymaya çalışıyorum umarım insüline gerek kalmadan hallederiz 🙏🏻 Son bi sorum olacak dikkat edince düşer değil mi düzene girer yani değerler
nuran34 hulyagmurat evet düşer.düşmesede yükselme olmaz.diyetle sorunu komple çözenler tanıdım hastanede. ama 1 listenin 1 gr dışına çıkmamışlar.
hulyagmurat nuran34 bebeğini sağlıkla büyüt canım tavsiyelerini dikkate alacağım çok teşekkür ederim 😊
mercimekkkannesi Benimde gebelik şekerim yüksek çıktı 29. Haftada ve diyete başlattı doktor tatlıyı tamamen yasakladı sadece meyve yiyebilirsin dedi tarlı olarak sıkı bi diyet listesi verdi Allah büyük dayanıcaz evlatlarımız için iki hafta sonra ölçüm yapacak tekrar inşallah düşer 🙏🏻 Hepimizin yardımcısı olsun Rabbim
hulyagmurat 123w123w Haklısın canım sağlıkla doğsunlar katlanırız senin pek bişi kalmamış ben daha 5 haftalığım kocaman bi 8 ay var önümüzde