MelikeGkhn 33+1im haftaiçi çalışıyorum 16 kilo aldım şu ana kadar öğretmenim ama dün dersim yoktu boş günümdü çok ayakta durmadım yani ama bu sabah ayaklarım bileklere kadar acayip şiş uyandım doktoru aramama gerek bar mı sizce elimde yüzümde yok sayılır hala alyansım oluyo çünkü
Gzmanne MelikeGkhn benimde oluyor once soguk suya sokuyorum sonra ilik suda 10 dkka bekletiyorum baya iyi geliyor bi dene istersen cnm bazen corap siksa bile sisiyor malesef