Deletedmom308 Mym ilaç vermedi. Kesin tanıdan sonra verebilir. Yarın çıkıcak tüm sonuçlarım..36.haftadayım zaten doğsa da sıkıntı olmaz dedi Ama dayanılacak bi kaşıntı değil yara oldu ellerim ayaklarım. Vücuduma da yayılmaya başladı 😣
Mym Deletedmom308 Peki kesin sezeryan mı olucaksın ya da normal doğum yapma şansın varmı?Benim doktorum belki sezeryan da olabilir dedi bebeğe geçmemesi için hayırlısı🙏
Neslihankyvn Deletedmom308 benimde senin gibi canım cuma günü gittim kanlarım alındı sonuçlar temiz cıktı bi ilaçda vermedi doktor
Deletedmom308 Neslihankyvn alerji mi olmuş sizin. Benim öyle aşırı yüksek değil şu an için. Ama yükseldiği için riskli durumum var
Neslihankyvn Deletedmom308 alerji gibi değilki canım senin dediğin gibi kabarıyo kaşıdıkça kanatacak kadar kaşıyorum. Küçük bi yerde oturuyorum şehir merkezine gidip tekrar göstericem aklıma takıldı
Mym MuhammedTalha03 Doktorum normal doğumdan yana ama duruma göre değişir dedi çoğunlukla bu durumlarda sezeryan olunması gerekiyormuş hemde doğuma çok az kaldı bebeğim bir hafta önce baş aşağıydı şimdi yine dönmüş🤷♀️inşaAllah yeniden dönüpte doğumu beklerse normal olurum belki ama yinede bilmiyorum😓
Mym Deletedmom308 Hakkımızda hayırlısı olsun canım🤲bol dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizden🙏🙏😓
MuhammedTalha03 Mym senin az kalmis artik masaAllah .doğumla geçmesi bana saçma geldi kana karisiyor zaten safra tuzlari geçse öyle geçer gibi sorunsuz atlatiriz insAllah 😔