Esmaveminigi 18 haftayı tam bugün bitirdim 19 olduk. 15 dakikan beri rahmin üstünde Bi sertlik oluyor ara ara elimi koyunca daha da iyi hissediyorum o sertliği ve çok korkuyorum. Başına böyle birsey gelen varmi
Ysn Esmaveminigi kasilma yaşıyorsun buyuk ihtimalle muhakkak doktora git benimxe 17de başlamıştı sakin ihmal etmr erken doguma sebep olabilir ayrica elleme
esractn Esmaveminigi surekli oluyorsa 10 dakikada bir falan sancidir o ihmal etmeden hemen doktora gidin
Esmaveminigi Ysn ama şuan yok bi dün gece oldu bitti daha hiç olmadı gene de korkmalı miyim gitmeli miyim
esractn Esmaveminigi korkma o zamn gunde 5-6 defa olmasi normal. Ama dedigim gibi 10 dakikada bir surekli olursa hic ihmal etme