[bilinmeyen] bebek ben ıkındığımda çıktı ama eşini 2 ıkınmada çıkardım yanlış hatırlamıyorsam bir kere falan bastırdılar benim normalden fazla açık rahmim acaba dikişler mi acılmiş dün hastaneye gittim hiç birşey söylemediler ya eve gelince fark ettim pansuman yapınca hep annem yapmıştı pansumanımı yani yeni fark ettim ipler falan hep gözüküyor canım ya