Abbedgu Kayseri eğtim ve araştırma hastanesinde ayrıntılı ultrasyona doktor mu öğrenci stajyer mi giriyor bilğiniz var mı ?
Tuanam01 Abbedgu Ben adana Balcalı araştırmaya gidiyorum ve uzman dr tan aşağısı girmez canım bildiğim kadarıyla Araştırma hastanesi sonuç olarak .
Tuanam01 Bence öyle olur ben yaptırdım o sebepten demiştim 32 haftalık hamileyim ve doktorum çok iyiydi allah razı olsun benim kız adamın sabrını sınadı resmen sürekli tekme attı ultrason aletine azda büyümüştük zaten dr çok yoruldu sen bi dinlen gel birazda ben dinleneyim dedi toplam 45 dk falan sürdü sanırım belki fazla ama az değil eşim kapıda ağaç oldu gerçekten mi mola mı verdiniz yani tekrar mı bakacak 3 kişi senden ayrı girdi çıktı dedi 😂😂inşallah iyi merhametli bir dr denk gelirsin sende canım.