Sevgiseli Dün aksam dogum yaptim findik kizimi kucagimanaldim ama sutum hala yok suan mama kullaniyorum mecburen 3 gune gelir diyorlar cok stres yaptim
Ruyam34 Sevgiseli gözünü aydın Allah analı babalı büyütsün stres yapmayın dahada sütünüze yansır bu genel bu şekilde ilk günlerin gelmemesi cok normal si sürekli emzirmeye çalışın gelir o merak etmeyin buarada normal Doğum mu kaç haftalık doğdu
Yasemincifci Sevgiseli bol bol emzir mamaya alıştırma sütün gelecek az gelsede emzir sıkıntı yaoma bebeğini doyurur o
Ayazayaz Sevgiseli Canım ucu nu değil kahverengi bölümü azına komple sokmaya çalış emdikçe ucu olacak sütün de gelecek benimde ucu yoktu ilk oğlumda ama eme eme oluştu
Yasemincifci Sevgiseli şırıngayla çek ucunu bebeğe ver zaten önemli olan ucunu tutması değil o kahverengi bölgeyi ağzına alması süt orda
Hayta Allah analı babalı büyüsün inşallah canım.Sütun erken gelmesi için anne göğsüne bir sistem yapıyorlar istersen onu bir dene canım. Biberonun deliğini genişletip beslenme sondası takıyorlar ucunuda göğse bantliyirlar yani bebeğin hem seni emmis oluyor hem mamayı yemiş oluyor süt üretiminde kolaylaşıyor istersen bir dene
Sevgiseli Hayta amin cnm hepimizin . Hic duymamisdim. Sut olsa gogus ucu aldim onuda takmayi dusunuyorum baklim hayirlisi
Hayta Sevgiseli canım baktım şimdi Instagram'da çok aşağılarda kalmış ama yöntemin adı EDS yöntemiyle emzirme istersen Google dan bir bak
Serifeehorasan Sevgiseli canımm allah bağışlasın seni Meryem Ana Otu postunda görmüştüm faydası oldumu birde koyduktan. Ne kadar sonra Doğum yaptın ☺️