Tuanam01 Kbranur41 korkma canım hep oluyor benim sağda değilde solda oluyor kızım hep solda çünkü ama ağrınız aşırıysa duramıyorsanız acile gitmekte fayda var geçmiş olsun.
Tuanam01 Kbranur41 CANIM bi acile git görün bende sürekli ağrı var erken doğum tehlikem var belde fıtık aynı zamanda troid var ne desem sana eksik yada fazla gelir ama bir doktora görünsen için rahatlar riske atmazsın kendini geçmiş olsun canım.
Azer Kbranur41 kendi dr yaz mesaj çok ağrın varsa kanama,leke su varsa hiç bekleme benimde vardı 7 aylık oldum oğluş popuyu dayıyormuş rahim ağzı darlığı oluyor böyle durumlarda bazen onun ölçümünü yapar dr un yaptır zaten önemli
Kbranur41 Azer Allah’a şükür kanama falan yok ama işte kastırma oluyor sağ tarafımda ara ara sadece o da rahatsız ediyor cok