Songlkaraduman bende 22+1 ve maşallah pek hareketli😊😊 bugün detaylıda yüzünü net çıktığı bi resim yakalayamadık o sebeple🙈
Ama olsun😊 bence sevinmelisin cAnım🤩 benimde akıntım öyle oluyor, tahliller de temiz.doktor da normal dedi takılma yani. Gebelikte normal. Üşüyünce falan daha yoğun oluyor buna dikkat et bence. Ayaklar hep sıcak durmalı💜