Zuzu97 girdi canım onların sağlığı için herşey küveze girer mi diye korkma gelişim geriliği olan sarılık olan bebeklerin çoğusu giriyor herşey onların sağlığı için ben doğum yaptım hemen ertesi gün hastaneye süt taşıdım sağdım sürekli o ilk süt onun sarılığı için çok iyi sabah akşam hastanede yiyip içip sağıyordum bir haftada çıkarttılar