Nurasel Arkadaşlar bugün bir anda sızıntı şeklinde az su geldi. Sızıntı şeklinde olunca dikkat dediler böyle birşey yaşayan var mı? 37+4 haftalık hamileyim.
Ersozburcin Nurasel suyun geldiyse az bile olsa enfeksiyon riskin var. Acile git mutlaka doktoruna haber ver derim cnm.
Yukselen Bendende su geliyor sandım ama akıntıymış sen yinede bi doktora git ben de 38+2 yim 1 haftadır gece gündüz geliyor iç çamaşır hep ıslak doktor normal bebek yerleştiği için oluyor dedi
NisanRana Bunu çoğu zaman bende anlamıyorum pijamama kadar ıslak olduğu oluyor bazen terliyorumda su mu ter mi akıntı mi bilemiyorum