Eymnm benim 2. Doğumum ama ilk sezaryenimdi spinal olmuştu. Ayağa hemen kalkmıştım sadece ilk kalkış zorlamıştı ama hastanenin koridorlarında hemen yürümüştüm. Çok yürürsem çabuk toplarım oğlumun bana ihtiyacı var diyerekten. Ağrıyı bilemicem, kişinin eşiğine bağlı bir şey. Ben 6cm açılmaya kadar suni sancıyı anlamadım, ağrı kesici ertesi gün istemiştim sezaryende.
Ameliyathanede dokunuşları filan hissediyorsun. Acı filan yok canım. Sonra bir viiiiyk 😂 bir adet pamuk surat gösteriyorlar. Dokunmak istediğini söyle, yani benim yanağıma koydular mesela öptüm hemen az göz açıp baktıydı yavrum.ağlaması durmuştu öylelikle.anne bebek dostu sezaryen olsun olabiliyorsa. Durumunuzu bilemem şimdi sağlıksal açıdan.
Bel boyun bacak vs ağrım yok oğlum şuan 5 aylık.