Brknly sırf bu yüzden ben drumu bıraktım ben oraya keyif için gitmiyorum çocuğumun durumu öğrenmek için gidiyorum işi bu bakacak babasının hayrınada bakmıyor sonuç olarak çöpçü çöp toplamaktan gocunuyor mu? Yada mimar ev. Daire apartman çizmekten dekor yapmaktan avukat işini yapmaktan yada polis bizi korumaktan ?Doktorda işini yapacak ve gerçekten iyi bir doktorsa tatlı dille güler yüzle benim merak ettiklerimi ben sormadab söyleyecek işi bu özele gidiyordum birini bıraktım adam fiş keser gibi hasta giriyor çıkıyor bişe anlamadan soramıyorsun bile sonra başka bir özele gittim nasıl beyfendi nasıl güler yüzlü kibar Azmı hastası var hayır aksine oda çok yoğun adam kalp krizi geçirdi bende devlete başladım şimdiki doktorlarımda çok iyiler ben sormadan herşeyi anlatıyor lar bende guatr olduğu için her ay kan vermek zorundayım o tahlillere bakılacak ama sizin sağlık probleminiz yoksa başka her ay bakılmıyor gerekli zamanlarda ister ler ama nerde ne şekilde olursa olsun hakkınızı arayın.