gksuaks anneyim_ Uzanınca geçiyosa gayet normal geçmiyorsa bir durum var demektir. Rahim büyüyor bebek büyüyor ağırlaşıyor ayakta yoruluyosunuz gayet normal.
anneyim_ A_S_K içerde kanamam var o yüzden endişeleniyorum bir yandan seviniyorum rahim büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum bir yandan da ya kanamayla alakası varsa diye korkuyorum
A_S_K anneyim_ herkeste oluyor kanamam var diye endişe edip kendini kötüye yorma. İyi düşün iyi olsun ☺️