Belinya Papatya38 ya bende 28 haftalığım yürümeye baslasammi artık diye düşünüyorum ama doktoruma sorucam artık.
Esrateke Papatya38 38+4 günlüğüm, bu haftama kadar cok fazla yürüyüş yapmadım ve bu yüzden çatmın dar olduğunu söyledi doktorum ve bol bol yürüyüş yapmamı, bol bol yürüyün ben cok pişmanım 🤦🏽♀️
Aybukealtintas Papatya38 ben 30. Haftalar a kadr neredeyse Hergün 10.000 adım atıyordum hep yürürdüm geze geze bir sorunla karşılaşmadım ama tabi doktorunuza danısmanız en dogru su
Yasemincifci Belinya işte onun için fazla yürümene gerek yok son haftalarada sakla enerjini günlük yarım saat yeterli senn için oda bir gğn yürü bir gün dinlen o şekilde yani
YadeOmer Papatya38 ben 30 haftalığım baştan beri mecburen çok yürüyorum okul yüzünden hep dışarlardayım,Doğum için iyi olabilir ama akşamına karnımın altları ağrıyor ayaklarım şişiyor zor yani🤦♀️
Reykzy Papatya38 bi süre sonra zaten o kadar çom yürüyemiypsun canım cabuk nefes nefese kalıyorsun yoruluyorsun evdn çıkasın gelmiyo ağırlaşıyosun herkeste çok ağır olmaz tabi ama bırakma yürüyüşü bi yatmaya başlarsan gözün kesmiyo