Ozgeyusuf Merhaba ben 6+1 günlük hamileyim bugüne kadar gögüslerim şiddetli ağrıyodu ve şişti fakat bugün ağrı ve şişlik geçti bu normalmi yoksa bi sıkıntımı var anlayamadım yardımcı olursanız çok sevinirim
Pier Ozgeyusuf hamileliğin hayırlı olsun canım benim. Ben 21 haftalığım. Bazen göğüslerim çok şiş ve ağrılı olurken bazen de tam tersi oluyor. Doktorum normal oluğunu söyledi.
Ozgeyusuf Pier teşekkür ederim canım seninde hayırlı olsun inşallah normal olmasına sevindim biyerden duymuştum belirtiler kaybolunca kalbinin durduğunu falan söylediler evham yaptım biraz
Pier Ozgeyusuf ilk başta bende çok işkillenirdim, hemen doktoruma yazardım kontrol günümde de soru soru adamı deli ederdim. Sağolsun her defasında bana normal olduğunu anlattı. Rahat ol bence. Bebişleri de boşuna endişelendirmeyelim. ☺️