Smkck Hamisanne devlet hastanesinde yaptırmadım ama aç karnına gidiliyor . Aç karnına kan alınıyor diye biliyorum sonra şekerli su içiliyor biraz bekliyorsun yine kan alıyorlar, devlet hastanesinde de farklı birşey olmaz bence
Gokce_pelit Hamisanne ben yaptırdım gece 12 den sonra hiçbirşey yiyip içmedim sabah direk gittiğimde kan aldılar sonucuna göre 75 gr lık içeceği içtim 1. Saatinde kan aldılar sonra 2. Saatinde kan aldılar.Bu kadar canım
Yasemincifci Hamisanne eczaneyw gidysn glikozu alıysn içiysn bi kan verysn bi saat sonra tekrar verysn ve sonuc cıkıyr