elfkbramtn devlette ayni doktorun doguma denk gelmesi sans işi, hangisi o gun nobetciyse o yaptiriyor. Ama yine de devlet daha iyi, daha tecrubeliler. Özele en başindan beri hic gitmedim cunku güvenim yok . Insallah hersey yolunda gider hepimiz için. 😊 bebeklerimize saglikla kavusalim insallah