Betusy Burada 41 haftada yada erken dogum yapanlar ayrinti verebilir misiniz ? 😊 41 hafta oluyorum bu gece hafta ici orda dogum yapacagim
DiLanerhn Betusy valla canm bende senin gibi merakla beklyrm o hastanede olacak dogumum kimisi cok iyi diyo kimisi kapısından bile gecme diyo bende korkuyorum
Anneyimmmmm Betusy zekai Tahiri hep kötü duydum ama doktor şansı meselesi canım inşallah iyi bir doktor denk gelir