Zlmdmrhn ayy inanırmısın canım şuan telefonu elime bu sebepten dolayı almıştım araştırayım diye🙄 benimde 4. Haftadan 6 haftaya kadar çok ağrıdı kasıklarım sonra son 1 haftadır hiç ağrımıyordu bugün 8.haftaya girdim dünden beri yine ağrımaya başladı özellikle sağ taraf🙄 kistimde olduğu için doktor ağrır normal demişti ama insan endişeleniyorum yinede işte🙄🙄🙄