Mervekasap Kızlar benim hamile kalmadan önce de tansiyonum hep düşüktü 10/5 ten yukarıya çıkmıyordu şimdi lerde 9/4 felan sizce bebeğe bir zararı varmı
NrglBayar Mervekasap benim de düşüyor baya başım dönüyor hatta. Ayaklarımı kalp seviyesinden yukarı kaldırıp uzanıyorum düzeliyor. Kaç haftalıksın
Meryemtoptas Mervekasap benim de 9/5 10/6 falan çıktığı oluyor ama etkilenmiyorum doktora gidince ölçüyorlar doktor gayet iyi diyor. Bana da düşük gibi geliyor 9/5 ama
Songlkaraduman Mervekasap aynısı bendede var sürekli serum ile düzeliyorum çok kötü baş dönmesi oluyor bebek için bir sıkıntı olmadığı söyledi