Zeynep7777777 Kızlar 21+0 oldum ama bu akşam bebeği baya aşağıda hatta vajinada hissettim böyle olan varmı
Hilal94 Zeynep7777777 evet 23 olduk hala oralarda ne varsa orda artık çık çocuğum yukarı dıyorum çıkmıyor bekliyoruz bakalım ☺️💙
Piqment Canım ben 25+2deyim 2 gün önce kontrolüm vardı. Ben de aşağıda hissediyorum baskı yapıyor bazen. Dr. Aşağıda taşıyorsun bebeği çok ayakta kalma dinlen dedi. Başka bir seye sebep olur mu dedim yok dinlen dedi sadece ben de korkuyorum ama dr bir şey olsa söylerdi herhalde diye sakinlestiriyorum kendimi
Hilal94 Zeynep7777777 yok canım bidahakine sorucam bakalım en son çıktığımda 21 dim bir sıkıntı olsa söyler doktorlar sıkıntı yapma
BuketErkan Bende bugün bu sebeple doktora gittim. vajinamda hissediyordum resmen bu arada 24 haftalığım. Çocuk ters dönmüş o yüzden dedi ayakları aşağıda oldugu için oranda hissediyorsun dedi
BuketErkan Zeynep7777777 arada oluyo. Geçti zannediyorum sonra yine başlıyo falan sanırım benim yaramaz yapıyor gerçekten. O hareket ettikçe oluyor çünkü. Bol bol yatıyorum erken doğumdan çok korkuyorum çünkü