Melisecmel ben hamileliğiniz başı sandım ilk haftalarda enfeksiyon var ise daha çok düşükle sonuçlanıyo kendimden biliyorum malesef😞 doktora gidin bence enfeksiyonsa ilaç verir düzelir enfeksiyon var ise doğum yaparken bebeğe enfeksıyon bulaşma ihtimali yüksek