butterfly4
Yaser27
Ben çok memnunum korsemden.Gerçekten yamunaya verdiğim para helali hoş olsun.Askılıda farkettiğim sadece, omuzlardan askı geçtiği için evde baston yutmuş gibi geziyorum,resmen 16. Yüzyıl ingiltere ladyleri gibi 😂😂😂
Oğlumu ya sandalyede oturup ya da uzanarak emziriyorum mesela korse takılıyken.Bükülmem mümkün değil.
Şuan M bedendeyim. Size yazdığımda hala günde 3-4 saat takıyordum 3. Kopçadaydı en genişte. Eveli günden beri 2. Kopçadayım.
Şöyle söylim.
Doğumun olacağı gün hamile bel ölçüm 134 cm idi
Doğumdan sonra 40ım çıkınca bel ölçüm 86-88 cm idi
Benim korseyi alıp takmam bi zaman aldı, M beden aldım.Öyle böyle derken 80cm oldu.
Şuan 2. Kopçaya geçtim belim 76cm.
Nişanlıyken belim 68-70cm di 🤪🥰
Son kopçaya geçtikten sonra 2-3 hafta takıcam. Sonra S beden askısız almayı düşünüyorum.