Saratln Aşılar sonucu çok ağır ölümle bitebilen hastalıklara karşı korur. Ağır enfeksiyonları daha kolay tanınöasını ve bücudun bağışıklığını arttırır o hastalığın mikrobuna karşı. O kadar çok aşı yaptırmadan bebeği hastalanan insanlar gördüm ki. Aşılar hayati önem taşır kim ne derse desin.. Aşıya karşı olan insan hiç bir ilacı kullanmasın. Ameliyatta narkoz almasın. Serum bile taktırmasın hepsinin içinde bir şey var. Ben aşıya karşı olmayı saçma buldum bulmayada devam edeceğim. Eski insanlar aşısızlık yüzünden be kadar çok ölen gönüş. Onlar aşının hayati önemini dha iyi anlatırlar. Devlet ücretsiz yapıyor bence yapılmalı. Çocuğun hayatının vebalini kimse alamaz. Benim bütün aşılarım tam, hemde erken dsoğum olduğum halde. Hiç bir virüsü ağır atlatmadım. Ama aşsıız olan komşu çocukları vs öyle perişan geçirdiler ki.. Bence yapılmalı. Doktorlar boşuna boğaz patlatmıyorlar ferçekten kimseye uymayın. Kimseyide dinlemeyin. Aşının içinde o hastalığın mikrobu var çok az vücudun ona karşı bağışıklık kazanmasını mikrobu tanımasını sağlıyor bu ksdar..