Burcuxyz canım bana da14. haftamda kız, 16. haftamda erkek dendi benim de ikisi farklı doktor ben de ekranda gördüm ilk gittigimde çıkıntı falan yoktu ikincide çıkıntıyı daha doktor demeden gördüm hatta odasını alıcaz diye emin olmak için bi doktora daha gittim 17. haftamda o da erkek dedi