Defnesmother Olmuş muu? [url=https://hizliresim.com/OvXpBA][img]https://i.hizliresim.com/OvXpBA.jpg[/img][/url]
eymeninannesii Yaaa cok guzel bayildim 😍😍 ellerine saglik cnm bende gerekli mi die dusunup dusunup duruyorum ne kadara mal oldu size
Defnesmother eymeninannesii Bence gereksiz aslında🤣 Ama fotoğraf çekimi de yapıyomuş hastane bunlarda hoşuma gidiyodu yapayım dedim🤗 50 60 tl tutmuştu toplam hatta kalan kuru çiçeklerle 10 terlik daha yapılır
Defnesmother Yenianne19 tüm malzemeleri aldım silikon tabancasıyla yapıştırdım çiçekleri. Bebeğim için bi fiyonk yaptım çiçekleri de yapştırdım arkasına bi çengelli iğne geçirip şapkasına yada bandanasına takacağım🤗 kendim içinde taç alıp üstüne yapıştırdım.
Momymomy41 Defnesmother mükemmel olmuş bayılıyorum bu tarza çok moda bu sene ben de aynı tarz yaptım kendime
eymeninannesii Defnesmother anladim canim o zaman yapmayim cunku fotograf cekimi yapmicam ben sadece tac suslerim belki
Yenianne19 Defnesmother çok teşekkür ederim ince ayrıntısına kadar anlattiniz zaman ayırıp 🤗🌸 tekrar elinize sağlık
Defnesmother eymeninannesii Ben lohusalara kırmızı taç çok yakıştırıyorum kendim için bitane güzel süslü bişey almayı düşünüyorum birazda onu takarım 😄 sanada tavsiye ederim.
Elif78 Defnesmother ay gerçekten bayildim 😍ellerine saglik yaa keske benim elimdende gelse nerden bulup alcam bilemiyorum
Defnesmother Elif78 benimde pek elimden gelmez ve çok sabırsızımdır hatta hiç yerimde duramam saatlerce oturup bunla uğraşmak sinir etti ama değdi😊 malzemelerini de parti malzemeleri ve çiçekçiden almıştım ben
eymeninannesii Defnesmother aynen canim oyle deniliyo ya kirmizi takilmali die 😂 bakalim bende taki yastigini hediyelikleri kapi susunu kendim yapicam nasil olucak🙈🤣