Byzctn İki gündür özel bölgede ağrım var yürürken çok zorlanıyorum ağrı giriyor resmen benim gibi olan ?
Pinaratbas Byzctn benim de öyle bir de göğsümün altında sertleşiyor böyle dikeliyor sanki nefesimi kesiyor sizinde öyle mi
Zuhresule Byzctn ben de 37 yi yeni bitirdim aynı şikayetle doktora gittim. Bebek iyice yaklaşmış baskı yapıyor demişti. Açıklık için bol bol squat, yürüyüş yap dedi. Artık Doğum haftalarindayiz en fazla Doğum yaparız biseycik olmaz :)
Papatyam123 Bende de oluyor bazen iğne batması gibi gogsumun altında da ağrı oluyor bebek hazırlanıyor demişti doktorum canim