nzngk kaç gündür bende mahvoldum resmen ağlıyorum. Öksürmekte. Her yerim ağrıyor 30. Hafta diye ilaç da vermediker kaç kes acillere gittim ama nafile.. pekmez ve tereyağ yaptım, ballı limonlu sular yaptım, ballı sütler içtim zencefilli limon yedim, zeytinyağlı limon içtim halen daha da var... hayatımda hiç böylesine hasta olmamıştım.. tereyağ-bal olayını birde ballı sütü dene derim.😔 gecmiş olsun.